En pääse eroon ajatuksesta miltä tuntuisi suudella ihastuksen kanssa...Siis älytöntä.Se iskee tajuntaan ihan yhtäkkiä ja mä häviän jonnekkin.Siitä on jo pirun pitkä aika kun olen jonkun kanssa suudellut intohimoisesti ja pitkään.Mä oon liian nuori olemaan ilman...Hyvää seksiä;).Tässä tunteessa on harmitus että se iskee tosta noin vaan ulkona ja ihan missä vaan.Voin kuvitella kuinka dorkan näkönen olen esim. kaupassa huulet törröllään ja katse jossain kaukaisuudessa.Mä varmaan pimahdan jos nyt satun törmäämään tähän...Täytyy antaa itsensä rauhoittua ja viimekski olin ihan rauhallinen kun juteltiin...Tais poikaparka olla enemmän hermostunut.Mun on kai ihan pakko kertookkin sille jotain.Vihjasta niinku anteliaalla kädellä.Ei pieni töytäisy vaan mäjäytys päin pläsiä!Enpä tiiä tajuuko tää sittenkään mutta ainakin oon tehnyt voitavani.Näin on  pakko tehdä koska muuten olen onneton pakkomielteinen ihminen loppuelämäni.

Koska sitten itseäni toteutan??Täytyy tehdä tää heti kun vaan nähdään.En luota puhelimiin."Hei mä tässä terve.Tykkään susta.Oot tosi kiva.Lähetkö kahville?".Just näin.Kunnon teinimeininkiä.Taitaa olla vaan kolmenkympin kriisi päällä...Seuraavaks alan vikittelemään parikymppisiä poikia...