No höh...Kun sitä tekee kokoajan jotain mitä ei pitäis...Lähetin sen viestin, vaikka sanoin, että en.No silti alkaa ihastus olemaan ohi. Huomenna täytyy kehittää joku muu pakkomielle. Mielellään jotain kehittävää. Vaikka pakkomielteinen siivous...tai pakkomielteinen säästäminen tai pakkomielteinen ihan mikä muu vaan, kunhan ei tarvii ihastua keneenkään. Tajuan kyllä että se on lajin kannalta tärkeää, mutta mä olen jo oman osani tehnyt!!!Huhuu!!Kuuleeko maailmankaikkeus! Mä en tee enää lapsia!!!Ei tarvii ihastua eikä vihastua kehenkään!Mä voisin vaikka alkaa opiskelemaan kieliä. Ja hei!Muutaman kymmenen vuoden päästä vois lähteä vaikka maailmanympärimatkalle...Kävellen tai pyörällä...Joo.Säästetään luontoa...

Tässä mä kuitenkin kyttään puhelinta ja näpy,näpy...jauhan sitä itteään...Onnetonta tää elämä välillä...